[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Únor 9 21:00:59 CET 2010

On Tue, 9 Feb 2010, Milan Mlynarčík wrote:

> Suhlasim.
> Ale sme ludia od elektriky a vieme, ze v pripade cierneho odberu sa to
> presne urcit neda. Taky elektricky ohrievac dokaze hotove divy  :-) Ale
> dokazat, ze bol niekedy (a ako dlho) zapnuty sa zase nijako neda.
> Ako hovorite:
> "A s darebakem by melo byt
> nalozeno prisne."
>
> Urcite sa to neda presne, "aby sme mu nedajboze neukrivdili" ma zaplatit
> kolko ??

Na tohle existuje prepis od energetickeho regulacniho uradu a pocita se
to z prurezu vodice kterym byl cerny odber realizovan a pak je tam nejaka
doba za kterou to mohou zapocitat.

Takze az nekdo budete chtit realizovat cerny odber - tak pouze tenke
supravodive dratky :-))