[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Únor 9 20:53:09 CET 2010

Aby ste ma spravne rozumeli, mne su ekonomicke vysledky rozvodnych zavodov
nezaujimave. Mam vlastnu elektraren. S nejakymi nakladmi vyrobim urcite
mnozstvo elektriny a za tu dostanem od rozvodnych zavodov peniaze urcene
kompetentnym uradom. Teda povazujem elektrinu za normalny tovar.
Teda ci ju uz potom niekto zaplati alebo ukradne sa ma netyka o nic viac ako
kazdeho ineho z Vas.
Nerozumiem akurat tomu, preco som tu tusim jediny, co si mysli (alebo aspon
dovoli verejne povedat), ze zlodej (elektriny) ma byt dostatocne postihnuty.

Keby som sa podobne ako tu mnohi zastaval napriklad kopirovania programov,
juuuj, to by som dostal ...
Napriek tomu, ze pri tom autorovi ziadna priama skoda nevznikne (na rozdiel
od elektriny).
Ani ukradnut hocico ine sa nema.

Okrem elektriny. Zaujimave ...

                                              Milan  Mlynarčík