Pouziti SFP modulu

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Únor 9 20:05:52 CET 2010

A to je i adresa SFP modulu stejna jako u EEPROM (0xA0)? Ve specifikaci
to nejak nevidim.
Mam si dat pozor i na neco dalsiho? Co si mam predstavit pod funkci Rate
Select jako prepinace full a reduced bandwidth?
MOD-DEF0 je podle toho co jsem cetl jen vyvod pripojeny na zem, kterym
se detekuje zasunuti SFP modulu. Je to tak?
Kdyz pak existuji SFP moduly jako Ethernet interface, tak funguji
podobne? Predpokladam ze pak obsahuji pouze PHY vrstvu.

Tosa