[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Úterý Únor 9 20:00:19 CET 2010

No ja si rikal, ze takovato reakce musi byt jedine z "kruhu blizkych"...

Rozdil mezi ochrankou v obchodaku a komandem CEZ je v jedinem detailu - v
tom obchodaku to dale resi policie a pripadne soud, pachatel pri yakroku
neni prinucen podepsat smenku s nesmyslnou castkou. Opacnemu pripadu se
totiz v pravnim state rika vydirani, ale to je asi jen zcela zanedbatelny
detail, zvlaste pak pro CEZ. (a to si navic nejsem jistej, kdo z tech dvou
zminenych subjektu je vetsi zlodej).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Milan Mlynarčík" <milan.m@centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 09, 2010 7:43 PM
Subject: Re: [OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

To nie je optimizmom, ale realita.
Ako som spominal, denno-denne na nas cihaju na cestach komanda policajtov a
je...u nas za najroznejsie nezmysly. A vsetci sa tvarime "happy".

Naproti tomu (a s energetikou mam do cinenia podstatne viac ako vacsina
tunajsich clenov) som nikdy nemal a ani nepocul v okoli o nejakom
neopravnenom postihu niekoho. Akurat som pocul ponosy ludi, ktorych
nachytali pri ciernom odbere. A tych bohuzial nie je malo. Namiesto toho,
aby sme boli radi ze sa urobi trocha poriadok (a nemuseli to platit my
ostatni), tak sa tendencne okolo toho vsade mudruje.

Teoreticke pravne mudrovania o tom, ci to je fundovany (v danej oblasti)
policajt alebo zamestnanec energetiky ma netrapia. Skoro kazda firma ci
vacsi obchod ma vlastnu ochranku a tiez v tom nevidim ziaden problem.
Ak si niekto natiahne odbocku z kabla pred elektromerom, ma byt prislusne
podobany aby si to dostatocne rozmyslel nabuduce on alebo aj ini. Aspon pre
mna je to
"vina obzalovaneho byla prokazana nadevsi pochybnost".

                                              Milan  Mlynarčík