Mereni odberu (Bylo: Re: [OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?)

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Únor 9 19:23:19 CET 2010

Toto vobec nie je otazka v oboru, ale iba nezmyselna teoria spekulantov z
Aukra a pod.
Elektromery funguju celkom seriozne. Bez nejakeho nasilneho zasahu ho
nepresvedcite, aby ukazoval menej. Ako uviedol aj p. Tomas, jalovy odber
drobnospotrebitel neplati. Cinny odber bez zasahu do instalacie nie je
mozny.

----- Original Message -----
From: "jan.kuba"

Koukam, ze se to tu hezky "zvrtlo"... a dovolim si dotaz trochu opet v
oboru :
Dejme tomu, ze  osoba Y ma doma ve sloupku mereni ve forme noveho
digitalniho elektromeru.
A ze ma doma spotrebic, ktery ma pri zapnuti prikon  x kW.
A dike nejake  "dokonalosti" toho spotrebice a nedokonalosti toho
elektromeru tento ukazuje  jen  prikon ( odber) dejme tomu polovicni.
Je tu nejaky problem, moznost postihu?