svetlovod a fotodioda

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Únor 9 18:11:31 CET 2010

>V realu asi nema protoze nesezenete hmotu s pozadovanymi opticymi vlastnosti, ktera by se dala kydat. Jednou jsme pripojovali diodu na tycku z kremeneho skla a resili jsme to zabrousenim skla, zabrousenim diody a  slepenim akrylatem

Ten akrylat by ale mal byt na toto urceny, t.j. opticky staly. Mam taky pocit, ze na skole kydali medzi vlakno a diody nejaky speci epoxid, ale ruku do ohna za to nedam, predsalen to uz je nejaky ten piatok, navyse som to ja osobne nikdy nerobil. Ak chces, spytaj sa trebars aj prof.Kovaca na oddeleni optoelektroniky kat. mikro, mozes sa na mna odkazat. Alebo trebars aj Ing. Tomasku, toho napokon poznas ;-)

Ale bolo by treba poznat aj vsetky indexy lomu zucastnenych materialov, inak sa daju veci aj zhorsit.

wek