Mereni odberu (Bylo: Re: [OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?)

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Únor 9 18:00:27 CET 2010

Tak uplne nechapu cemu rikate dokonalost toho spotrebice.
Nicmene moznosti jsou dve
 a) spotrebic ma 500VA a cinny prikon je z toho jen 250W, pak by elektromer mel sravne pro ucely platby registrovat jen tech 250W, to ze v dalsich registrech pro C a L registruje i tech dalsich 250VA je vec druha a nema vliv na fakturaci.
 b) elektromer je spatny a  tusim podle vyhlasky ERU muze akreditovana laborator zjistit chybu mereni a pokud je tato mimo mormu muze takto zjisten chyba byt podkladem pro douctovani. Tolik teorie. V ralu si to dost dobre nedokazu predstavit, nekdo odmontuje elektromer nejak s nim naklada a vy na to nemate vliv a pak po vas chcteji prachy, ja bych to neplatil a vec resil soudne.

Tom

>Koukam, ze se to tu hezky "zvrtlo"... a dovolim si dotaz trochu opet v
oboru :
Dejme tomu, ze  osoba Y ma doma ve sloupku mereni ve forme noveho
digitalniho elektromeru.
A ze ma doma spotrebic, ktery ma pri zapnuti prikon  x kW.
A dike nejake  "dokonalosti" toho spotrebice a nedokonalosti toho
elektromeru tento ukazuje  jen  prikon ( odber) dejme tomu polovicni.
Je tu nejaky problem, moznost postihu?
JaKub