svetlovod a fotodioda

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Únor 9 17:47:28 CET 2010

V realu asi nema protoze nesezenete hmotu s pozadovanymi opticymi vlastnosti, ktera by se dala kydat. Jednou jsme pripojovali diodu na tycku z kremeneho skla a resili jsme to zabrousenim skla, zabrousenim diody a  slepenim akrylatem

Tom

>zdravim,
v optike sa moc nepohybujem, tak by som sa chcel spytat skusenejsich...
Potrebujem nahradit velkoplosne plastove opticke vlakno sklennou
tycinkou. Ta svina plasticka nejak neuniesla radiaciu, zhnedla a
rozpadla sa :-)
Vlakno sa pouziva na prenos svetla z miesta kde nemoze byt umiestnena
fotodioda do krabicky kde uz moze byt fotodioda. Je to plastovy typ
SFH203 s velkym cipom (ca. 1x1mm). Ked sa to uz bude prerabat rad by som
tu diodu naviazal na svetlovod korektnym sposobom, t.j. aby sa do diody
dostalo cim viac svetla z toho svetlovodu. Teraz je vlakno len odrezane
a zalestene na plocho, pritlacene k diode a funguje to, ale keby sa to
dalo urobit lepsie rad by som to spravil poriadne. Ma zmysel medzi diodu
a tu sklennu tycinku dat nejaku hmotu?
b.