[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Úterý Únor 9 17:24:06 CET 2010

> To si vazne CEZ neumi koupit elektromery na dalkovy odecet a kdyz uz
> je nechce z financnich duvodu nasadit vsude, at je nasadi tam, kde mu
> hrozi vyssi riziko nebo kde ma podezreni na unik. Pak uz staci aby si
> online odecetl aktualni vykon a na privodu realnou spotrebu. A kdyby
> mel dalkove odecty vsude, tak si muze merit vykon po ulicich, po
> vesnicich atd. Vzdyt to pak je prakticky puleni intervalu.

Myslim, ze nie je problem s elektromermi, ale s linkami, ktorymi by sa
on-line vycitavalo z elektromerov.
ta siet zberu dat by bola asi robnako draha, ako rozvodna siet a urcite
nachtylnejsia na poruchy a teda aj na udrzbu...
Hromadnym protestom ludi by sa mozno rozvodne zavody dali prinutit k
takemuto rieseniu, ale naklady by sa premietli do ceny
prenajmu privodnych kablov...
nebudem polemizovat o tom, kto by to zaplatil...

Dodo