[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Únor 9 17:21:21 CET 2010

Nezlobte se, ale popirate sam sebe a hnevne popirate zaklady prava.
Kdyz pouziji vas priklad s klenotnikem a opomenu od vyse skody, ktera nebude zakladat tresny cin kradeze, tak zlodej bude odsouzen pouze k nahrade skody tedy k tem 200Kc, nebude zde zadna premie pro klenotnika protoze podle procesnich zasad trestniho prava ma poskozeny pouze narok, zadat nahradu skody a to tak, ze v prokazane vysi.  Druhou stranou je  pripadny trest pro zlodeje, ktery muze byt formou odneti svobody nebo i formou peneziteho trestu, ale zde je DULEZITE, ze prijemcem teto pokuty neni poskozeny, tedy klenotnik nebo CEZ, ale stat. Mozna vam to prijde jako nepodstatne, ale  procesni a obzalovaci zasady jsou pilirem prava jiz od dob stareho Rima. Pokud je zacneme porusovat tak se muzeme dockat soudce, ktery si jako vedlejsak postavi veznici a bude si vykonem ve sve hlavni praci plnit.

To,ze nekdo poukazuje ci napada jednu nepravost neznamena ze apriori souhlasi s jinou nepravosti.Souhlasim s vami, pokud jde o dopravu, dokonce si troufnu tvrdit, ze princip kdy obec postavi stacionarni radar, vede prestupkove rizeni a je prijemcem pokuty poslapava zasady procesniho prava, ale kdosi vymyslel, ze toto nemusi byt v pripde prestupku aplikovano tak striktne a dosud se nenasel nikdo kdo by s tim sel az k ustavnimu soudu.
Naprosto nesouhlasim s buzeraci ohledne auto lekarnicek, to je cista buzerace, stejne tak nesouhlasim s automatickymi testy na alkohol a tim jak se v CR vyklada 0, uz vubec nesouhlasim s povinnym denim svicenim a spoustou dalsich veci.
Ja usmevne, kdyz mi EU doma zakazuje 100W zarovku a na druhou stranu na ulici mi narizuje v peave poledne provozovat 250W zarovku. Pokud vynasobime 250W poctem aut zjistime, ze nam tu mezi mnohaset MW elektrarensky blok na naftu, vsadim, se ze by zelene mrdlo pokud by se tu neco takoveho chtelo postavit, ze to u bezi naprosto zbytecne (nikdo neprokazal realny vliv na bezpecnost provozu naopak rada studii a statistiky prokazaly vliv na nebezpeci vznuku pozaru pri nehode ), nikomu nevadi.

Nicmen at nejsme uplne OT a vratime se k puvodnimu dotazu.
Dobra zprava, dodavatel elektriny nema co kecat do zpusobu pripojeni. Spatna zprava kecat do toho asi bude provozovatel prenosove soustavy coz je podle zakona povine jiny subjekt nez dodavatel elektriny. V CR to vypada tak, ze  je CEZ a CEZ distribuce coz pry jsou dve firmy :-)
Podmikky pripojeni se ridi Energetickym zakonem 458/2000 Sb a vyhlaskou ERU 49slo 51/2006 o podminkach pripojeni k elektrizacni soustave, nicmen kdyz si rectete zakon tak zjistite, ze technicke podminky pripojeni resi provadeci predpis, pokud je timto predpisem ta vyhlaska, tak tam se to neresi. Asi se nejaky dalsi nebo je to klasicky cesky provni bordel a vse je na libovuli distribuce....

Tom

>Nechapem, preco by mal byt trest za UMYSELNY cin presne umerny sposobenej
skode. Ak sa v noci vlupate do klenotnictva a podari sa vam tam zobrat iba
retiazka za 200 Kc, tak treba iba potriast dotycnemu rukou (ze bol
neschopny) a poslat ho domov ??

Preco to neporovnavate s tym, ako sme casto neuveritelne kruto trestani ako
soferi v doprave za absolutnu somarinu. A nikoho netrapi, ci ste naozaj
sposobili nejake ohrozenie niekoho. O vzniknutej skode radsej ani nehovorim

Akurat kradnutie elektriny je tu u nas casto aj inteligentnymi ludmi brana
ako urcita forma neskodneho sportu. Hoci sa neda chytit do ruky, je to
predsa "vec" ako kazda ina.

Jedine (o com sa da hovorit) je zakernost niekomu cudziemu odcviknut plombu.
Ale predpokladam je to skor teoria nez ze by sa to naozaj dialo. Hoci v
pripade skutocnosti to je naozaj zakerne.

                                              Milan  Mlynarčík