[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Únor 9 13:10:01 CET 2010

A proc nechcete rozvadec na hranici pozemku? Kdyz se divam kolem tak se to da udelat velmi pekne, treba tady naproti to maji zazdene do hlavni brany,
Navic budete mit privod v zemi, pekne chraneny. Cerna odber nehrozi, jedine ze by soused od vedle vykopal tunel a nenapadne se pripojil.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: gatilo
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, February 09, 2010 12:19 PM
  Subject: Re: [OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

  9.2.2010, 12:07:06

  x-mer si muzete dat treba na komin. Ovsem provozovatel prislusne site,
  vam jej nemusi v takovem pripade pripojit.
  Pokud to chcete mit bez problemu, vyhledejte si pripojovaci podminky
  prislusneho provozovatele, obvykle jsou nekde na webu, a podle toho to
  udelejte.
  Pokud vam to z nejakeho duvodu nevyhovuje, muzete zkusit vyjednat jine
  reseni, ale v kazdem pripade doporucujim mit v ruce pisemny souhlas
  provozovatele s vasim resenim. Mira uspechu takoveho jednani, ale bude
  pravdepodobne dost zavisla na urovni osobnich kontaktu (drive se
  rikalo znamosti) s prislusnymi pracovniky provozovatele.
  A jestli pro vas kaplicka na hranici pozemku, predstavuje nejake
  podstatne navyseni ceny, radej se do stavby vubec nepoustejte.

  S pozdravem Pavel
    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz