RE: OT - zmizelý notebook

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Únor 9 13:04:31 CET 2010

Do nx9010 není problém Windows nainstalovat, ostatně jako do jakýhokoliv HP
za posledních deset let. Takže pokud není zaheslovaný bios, aby nešlo změnit
bootovaní, lze ho bez problémů přeinstalovat. Mnohem zajímavější je to
atypické napájení, ale stejně si myslím, že to nějaká smažka hodila do
nebližšího bazaru za pár korun. Zkusil bych tedy projít pár bazarů, třeba se
najde. Vzhledem ke stáří tipuju, že cenu mají pouze data, samotný notebook
už se blíží nule...