Re: Kabelovka - přiliš silný signál?

Halen Halen@seznam.cz
Úterý Únor 9 10:02:57 CET 2010

HTML příloha byla odstraněna...
A co tedy zkusit postavit filtr, například dolní propust a zkoušet
různé frekvence? Jsem fakt zoufalý... Jen nevím kde začít.

Honza

> Od: Pavel Troller <patrol@sinus.cz>
> Předmět: Re: Kabelovka - přiliš silný signál?
> Datum: 09.2.2010 09:44:02
> Zdravím,
ze šířky proužku nejde vypočítat nic, protože ta je přesně > daná
časováním řádkového synchronizačního impulsu.
To, že se pruh > pohybuje rychle nebo pomalu, dává informaci jen
o tom, že TV signál > příslušného vysílače není synchronní (a
nakolik
není) se signálem, který > se právě přijímá.
Bohužel, ani jeden údaj nemůže být použit ke stanovení > frekvence
rušivého signálu. Je mi to líto, ale je tomu tak :-(.
S > pozdravem Pavel

> Ještě doplnění:
>
> Na frekvenci > 17,525 jezdí zleva doprava - rychle. Na frekvenci
> 19,625 proužek skoro > stojí - pohybuje se rychlostí cca 1cm/1
minutu.
> Na frekvenci 22,425 jezdí > zprava doleva - rychle.
>
> Honza

harmonickou