Kabelovka - přiliš silný signál?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Únor 9 09:43:40 CET 2010

Zdravím,
  ze šířky proužku nejde vypočítat nic, protože ta je přesně daná
časováním řádkového synchronizačního impulsu.
  To, že se pruh pohybuje rychle nebo pomalu, dává informaci jen
o tom, že TV signál příslušného vysílače není synchronní (a nakolik
není) se signálem, který se právě přijímá.
  Bohužel, ani jeden údaj nemůže být použit ke stanovení frekvence
rušivého signálu. Je mi to líto, ale je tomu tak :-(.
  S pozdravem Pavel