Re: Kabelovka - přiliš silný signál?

Halen Halen@seznam.cz
Úterý Únor 9 08:59:03 CET 2010

HTML příloha byla odstraněna...
Ještě doplnění:

Na frekvenci 17,525 jezdí zleva doprava - rychle. Na frekvenci
19,625 proužek skoro stojí - pohybuje se rychlostí cca 1cm/1minutu.
Na frekvenci 22,425 jezdí zprava doleva - rychle.

Honza

------------ Původní zpráva ------------
Od: Halen <Halen@seznam.cz>
Předmět: Re: Kabelovka - přiliš silný signál?
Datum: 09.2.2010 08:56:04
Navazuji na předchozí emaily. Chtěl bych poprosit, zda lze podle
šířky pruhu na obrazovce vypočítat frekvenci, případně harmonickou
signálu, který mi TV ruší. Mám i snímek obrazovky. Fyzická šířka
obrazu na obrazovce CRT je 40,7cm. Šířka vertikálního pruhu je cca
3,05 - 3,45cm. Ve snímku obrazovky je šířka 720 pixelů a proužek má
54-61pixelů.

Prosím pomozte.

Honza.

> Od: Pavel Troller <patrol@sinus.cz>
> Předmět: Re: Kabelovka - přiliš silný signál?
> Datum: 22.12.2009 07:16:45
> Zdravím,
nu, pokud se pruh při použití antény nepohyboval, tak to asi > bylo

z vysílače synchronního s tím, který přijímáte. Zvláštní případ by >
byl,
že by to byl přímo tento signál, jen fázově posunutý (duch), ale to
> by
mělo být vidět i v obraze - měly by jít rozeznat alespoň >
nejkontrastnější
kontury... A jiný signál tam tedy vůbec nebyl ?
> Pavel

> Jiný zdroj vysílání nemám, alespoň o něm nevím. Je > zajímavé, že
pruh
> se nepohyboval... (při použití antény), takže to může > být z
> vysílače?
>
> Honza

/>> na žádné z oficiálních kmitočtových referencí.

> />> Naladil > jsem jenom čt1, (čt2, čt4 a čt24 jsou digi), novu
jsem

> A tento se rovněž v obraze pohyboval, > nebo stál na > místě ? To
je
> totiž
> právě také vodítko, řekl > bych, že minimálně ČT bude > mít
všechny
> kanály
> synclé z jedněch > hodin, takže pokud to proti sobě jede, > musí
> být jiný
> TV > poskytovatel... Teď mne ale napadá... Když jste našel > jen
ČT1,
> byla zarušená, a mimo ni žádný jiný signál, tak to mi už > > hlava

> nebere,
> protože by tam měl být k nalezení nejméně jeden > další > signál,
a to
> ten, co
> tu ČT1 ruší! Nebyla tam ta ČT1 > alespoň 2x na různých > kanálech
?
> Ale ta by
> zase měla být > synchronní... Opravdu divné. Už jsem i > uvažoval
> tom, že
> by > ta karta za určitých okolností rušila sama sebe, ale > v tom

> [...]
/>> bych si nedokázal vysvětlit, že ten pruh jede... Takové > rušení
by
> být skutečně jen jako statický "duch" toho přijímaného >
> pulsu (některé televizory rušily svůj VF díl vlastním > >
rozkladovým
> stupněm,
> to se pak projevovalo jako svislé čáry nebo > pruhy na > různých
> místech v
> obraze, ale samozřejmě vždy > stojící).
> Napadá mne > ještě jedna otázka - ví tu někdo, jak vypadá >
fyzická
> vrstva
> u DVB-T ? > Nejsou tam náhodou také - třeba z > důvodu
kompatibility -