teflonovy kabel pro pripojeni senzoru

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Únor 8 22:48:41 CET 2010

s tou avionikou to u nas porovnavali. Naprv sa hovorilo ze treba pouzit
teflon lebo sa pouziva v lietadlach, potom ze nie je dobry koli
splodinam horenia a treba sa preorientovat na kapton, potom zase ze
teflon hori az pri vyssej teplote takze je lepsi ten, jeden bol zase
tazsi, druhy neviemco a stale dokola :-)
V principe toto su dva materialy ktore vydrzia velky rozsah teplot a su
chemicky velmi stabilne. Kapton je stabilny aj v radiacnom prostredi,
teflon a jemu podobne materialy sa pod vplyvom radiacie velmi rychlo
rozklada. U nas sa preto pouziva vylucne kapton, teflon nam toleruju len
vo vysokofrekvencnych komponentoch, aj tam musi byt jeho mnozstvo
minimalizovane.
b.