[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pondělí Únor 8 21:15:25 CET 2010

Elektroměr může být samozřejmě i na Marsu, je ale důležité, umožnit
odečet stavu měřícího zařízení aniž by bylo nutno překonávat nějaké
překážaky viz. podmínky připojení.
Není to doslova a ani to neřeší odpovědnost za samotné měřící zařízení,
i když to zařízení používá jen ten, komu přináší užitek a používá ho k
dosažení zisku :-)
S pozdravem,
		Miloš Dašek