OT: LHC dnes

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Únor 8 20:36:25 CET 2010

no v LHC zatial poletuju len stresovani zamestnanci ktorym sa uz mina
cas do konca odstavky :-)
Postupne sa robia testy vsetkeho v plnej konfiguracii ale zatial bez
zvazku. Ten by mal prist az okolo 20. februara ako bolo oficialne
naplanovane.
Myslim ze tie udaje o intenzite ma na starosti kolega Belohrad :-)
Instalovali a kalibrovali dodatocny system. Od nameranej hodnoty sa
odvija aj beam presence flag ktory je zobrazeny na titulnej strane.
Masina je v klude, ziadne plomby sa netrhali :-) len sa skusaju vsetky
dolezite senzory a merania...
Popis stranok som nasiel na strankach http://www.lhcportal.com
konkretne http://www.lhcportal.com/Portal/Info/LHCInfo.htm
b.