Re: poptavka vyvoj letadloveho pocitace/vhodne reseni

dan.matejka@email.cz dan.matejka@email.cz
Pondělí Únor 8 18:04:51 CET 2010

ma to splnovat pouziti v letadle ne zrovna malem, nahrada instrumentu v letadlech ruske vyroby
certifikace bude v rusku

bude se jednat o sestavu nekolika displeju 10" z rozlisenim 1280X1024
zobrazovat maji 3D mapy, pohledy z kamer, letove udaje, motorove udaje
veskere senzory mame v planu tahat od cidel za pomoci ethernetu, sem tam je zapojit pres nejaky prumyslovy hub

prave kvuli 3d mapam a podobne chceme nejaky poradny procesor aby to vse zvladal v tom rozliseni

nam byl nabidnut procesor od freescale P2020 nebo MPC8641 nebo MPC8610 k tomu chteli delat zbytecne nejakou sbernici na hradlovych polich od actelu, proc kdyz ethernet se pro prumysl pouziva uz dlouho a je overeny

zda se nam vhodnejsi nejaka prumyslova deska z dualcore intelem
protoze je to neco pracnejsi tak hledame nekoho kdo nam s tim pomuze

kvuli programovani trvame na XP embedded, zdaji se nam slusne stabilni

Dan