poptavka vyvoj letadloveho pocitace/vhodne reseni

dan.matejka@email.cz dan.matejka@email.cz
Pondělí Únor 8 16:34:14 CET 2010

Dobry den

od slovenskeho zakaznika jsme dostali zadani na pocitace do letadla
ma splnovat bezne parametry jako teplotu vysku do 12km atd.

nase predstava je pocitac z prumyslovou deskou nejaky dislej a veskere veci pripojene po ethernetu, sw pod Windows XP embedded,  zda se nam to moderni reseni

protoze na to nemame kapacity skusili jsme oslovit dve firmy z prahy z nich jedna nam rekla ze na zobrazeni na 10" disleji staci dva army k sobe z nch kazdy bude ridit pulku displeje coz nam nepripada jako spatne reseni

a druha mi pri dnesnim jednani rekla ze jit do platformy x86 a windows je velka hloupost
a nabidla reseni na nejakem hradlovem poli actel ktery je radiacne odolny a nejakem procesoru powerpc (coz ze mi zda zastarale reseni prece jen se dnes uz procesory powerpc nepouzivaji) vsichni uz presli na platformu x86 nebo ARM
taky nam pomluvili XP embedded a doporucili nejaky QNX
nabidla nam take hodne vysokou cenu taky nam rikali o nejakem doa co by splolecnost ktere zadave vyvoj mela mit, myslime si ze nas jen chteli okrast a vystrasit nejakou radiaci ktera je pry ve vysce 10km

tak se chci zeptat co si o tom myslite ?

a pak zdali neznate nejakou firmu co by to umela na x86 (mite stranky se mi porad nezobrazuji a nikdo to tam nezveda)
pripadne je zde nekdo takovy ?

Dan