[OT]: hezke cteni

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Pondělí Únor 8 08:10:08 CET 2010

Ano Hanlina mam take a max. spokojenost. Ta "pomalost" spociva dle meho
nazoru v narocnosti pdf na renderovaci funkce. Alternativni OS se jmenuje
openinkpot - viz. openinkpot.org Verze 0.2 je velmi pouzitelna a jediny
nedostatek je zatim v tom, ze originalni FW umel otevirat DOC soubory (i
kdyz trosku podivne) a OpenInkpot ne...
Pavel Brychta

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Sunday, February 07, 2010 10:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT]: hezke cteni

Ja si pro zacatek koupil tuto :

http://www.jinke.cz/products/Hanlin-V3/index.aspx

Driv jsem jako ctecku pouzival netbook , ale podsvetleny displej, kdyz cely
den koukam do PC je k nicemu. Navic perfektni vydrz dal jsem tam 8gb SD
kartu plnou knih no co vic si prat. Samozrejme tohle je takova docela levna
takze ma nevyhody jako je spatne cteni naskenovanych knih v pdf , trochu
pomala , ale tohle jde vyresit tim, ze si to zkonvertujete do jineho formatu
s kterym ctecka nema problemy. Pro "surove" cteni je vic nez dostacujici
.Navic je do ni mozno nahrat alternativni OS, jmenuje se tusim openbook ,
ktery ma lepsi v funkcnost , ale zatim je v nejake beta verzi. Dneska ma
dobre ctecky sony ale ty stoji 20K a podobne , tam uz je potom i slovnik,
ruzne druhy vyhledavani a podobne.

PS. Nicmene i tak postupne bych chtel mit velkou knihovnu klasickych knih ty
to myslim nikdy nenahradi a hlavne kdyz k nekomu prijdete tak preletnete
ocima co cte a dost to vypovi o tom cloveku :) Coz s cteckou nejde .

snehulak