Zmena zakladni desky

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pondělí Únor 8 08:08:09 CET 2010

Z vlastní zkušenosti mohu říci, že to jde a více méně i funguje (u XP, s
Vistama jsem to ještě nezkoušel).  A rozhodně nemusí jít o stejný HW -
jednou jsem takhle měnil CPU + GPU + MB. A když to náhodou nefunguje tak
stačí dát "Opravit instalaci systému Windows XP" a/nebo prostě Win
nainstalovat natvrdo znova přes ty staré - tím se rozhodí pár věcí okolo
systému (někdy), ale programy pak normálně fungují.

OH

Zdenek napsal(a):
> Upgradoval jsem starsi mini-ITX Intel D201... (Celeron) na D945...
> (Atom). Zkusil jsem nechat na HDD puvodni instalaci XP. Sice
> nastartovaly ve VGA rezimu, ale po nainstalovani ovladacu z
> prilozeneho CD vse funguje jak ma. Misto celodenního instalovani
> programu to trvalo cca 5 minut.
>
> Tenhle postup bezne funguje nebo to byla nahoda?
>
> Zdenek

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |