Zmena zakladni desky

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Únor 8 04:41:53 CET 2010

Zdravím,
  prosím pěkně, mohl bych dostat vysvětlení, co to je ten "Čachr manager" ?
Ptám se naprosto upřímně, protože jinam mi to přijde jako celkem zasvěcená
odpověď a tohle mi tam jaksi nepasuje, ačkoliv souhlasím, že windows jsou
samozřejmě plné různých čachrů :-). Navíc je kouzelné, že toto slovo je jediné
z Vašeho příspěvku, které je opatřeno diakritikou, o to více je to udivující.
  S pozdravem Pavel.