Zmena zakladni desky

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Únor 8 00:18:46 CET 2010

Tak to jste mel spise stesni, nez, ze by to bylo pravidlem.
Kdyz se podivate prochem pod kapotu, zjistite, ze po te co NTLDR zacne spoustet samotny OS , preda se rizeni jako prvni NTDETECT.COM,ktery slouzi prave k detekci hw, nasleduje zavedeni kernelu, presneji NTOSKRNL.EXE soubezne se zavadi HAL.DLL a ovladace tak jak jsou uvedeny v HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\Services tedy ty, ktere maji priznak  SERVICE_BOOT_START.
Pokud nektery z klicovych ovladacu z predesleho PC neni schopen obslouzit hw v novem PC tak to proste nenajede,
V dalsi fazi zacina najizdet toto
- Object Manager
- Executive
- Microkernel
- Security Reference Monitor
- Memory manager
- Čachr Manager
- LPCS
- I/O Manager
- Process Manager
Pricemz jakykoliv problem, ktery se vyskytne pred spustenim I/O managery, lze zoravidla vyresit pouze preinstalaci, problem pri zavadeni ovladacu v I/O manageru muze vest k cyklickemu rebootu.

T.