Zmena zakladni desky

Standa Palas stpalas@volny.cz
Neděle Únor 7 20:31:25 CET 2010

Tak já  pokaždý když dostanu do práce novej notebook, naklonuju si z toho
starýho disk na ten novej,na novým spustím ten starej systém a pak si
přeinstaluju ovladače. Už to tak dělám asi dvanáct let (začal jsem s W98,teď
WXP),mám takhle instalovanej několikátej notebook a zatím se to vždycky
podařilo rozchodit. Asi to není zcela košer,ale funguje mi to a při
pomyšlení,co bych musel všechno nastavovat a instalovat kdybych začínal s
čistou instalací mě obchází mrákoty. Je mi jasný,že to vždycky nebude
fungovat,ale při troše štěstí a zkoušení se to zatím vždy povedlo.

Staňa

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 07, 2010 7:49 PM
Subject: RE: Zmena zakladni desky

Prošla by i AHCI, ale pak se systému musí natvrdo vnutit AHCI drivery a
člověk má pouze jeden pokus. Pokud se nepovede, tak systém končí v BSOD a je
třeba opravná nebo nová instalace.
Na internetu lze celkem bez obtíží najít postup, jak ten postup udělat.
A abych nezapomněl, při té výměně důrazně doporučuju nikdy nezapojovat
původní disk se systémem. Windows mají v registrech ID toho disku a při
bootu se na něho z velké části přesunou zpět. Oprava je pak dost nepříjemná.