[OT na nedelni vecer] Kontrola odkazu

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Neděle Únor 7 20:29:50 CET 2010

Dne neděle 07 únor 2010 19:37 Saša Svobodová napsal(a):

>      mejme databazi, ve ktere jsou ulozene udaje o odkazech na ruzne
> stranky. Momentalne jich je 224 a postupne pribyvaji. Existuje nejaky
> jednoduchy zpusob, jak prekontrolovat, jestli stranky jeste existuji a
> funguji? Zkouset to rucne postupne se mi moc nechce...

Tech systemu je spousta, napr. http://linkchecker.sourceforge.net
Tenhle je napr. v Debianu, na vyse zminenem odkazu je i link na podobne
checkery. Kontrolovat odkazy umi i dost www editoru. Pokud se s tim tedy
clovek nechce moc babrat, tak je asi nejjednodussi vygenerovat z te databaze
jednu stranku s odkazy a spustit funkci kontroly linku. A jeste jednodussi je
asi vygenerovat jednou zacas z linku statickou stranku a tu podstrcit
nejakemu online linkcheckeru na siti. To at ale doporuci nekdo povolanejsi.

Radek (benedikt@hw.cz)