Schema zdroje Robotron

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Únor 7 19:36:04 CET 2010

Zdravim,

nemate prosim nekdo ve svem archivu schema zdroje Robotron STM K 0361.13
(cislo za . muze byt jine podle vystupniho napeti)?
Zatim nastesti funguje jak ma, takze schema bych mel jen pro pripad
pristiho problemu. Myslel jsem, ze je to tehdejsi (r.v. 1987) klasika s
B260D (TDA1060) a SU169. Ale kdyz jsem ho dnes mel vyndany ze zarizeni
(nejedna se o puvodni zarizeni do ktereho byl urcen), ktere upravuji,
abych provedl kontrolu, nabyl jsme dojmu, ze je zapojen trochu jinak i
kdyz zminene soucastky tam jsou. Protoze funguje nechtel jsem to zkoumat
vice a uz jsem ho po vycisteni od prachu zavrel.

Predem dik, Pavel

P.S.
Google a spol. moc nepomohli, par zminek ano ale schema nikoliv.