Zasuvky master-slave

Zdenek zdej@atlas.cz
Neděle Únor 7 15:59:24 CET 2010

Ano, tohle zapojeni jsem myslel. Jednoduche a funkcni.

Cvicne jsem jednoho psa rozebral. Prestrihnout staci jen fazi, ale uz
tam plisek nebude spolehlive drzet. Ty vystupky v plastu jsou dost
usporne. Podivam se po jinem typu, jestli nebude lepsi.
Jednu pozici bych musel obetovat pro elektroniku.

Nasel jsem tohle v Lidlu:
http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/lidl_cz/hs.xsl/index_8906.htm

Oddelovat by se nic nemuselo (4x master + 4x slave) a místo pro
elektroniku tam taky bude. Jen je to dost velke a cena odpovida hotove
M-S zasuvce:
http://www.mshop.cz/koupit/po4w01/elektrozbozi/4world/prepetova-ochrana-av-4-zasuvky-1-zasuvka-master/

Zdenek