OT: Moderni ekvivalenty domaci elektroniky

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Únor 7 09:07:25 CET 2010

2010/2/6 Petr Kubáč <petrkubac@802.cz>:
> Mam jen dva formaty ve kterych mam AV obsah DivX a MP3 a ted jsem se
> rozhoduju zaradit se zpatky mezi civilizovane lidi - jenomze mezitim mi
> ponekud ujel vlak !
>
> Jak se to dneska dela s domaci elektronikou kdyz mate (skoro uplne) vsechno
> v techto 2 formatech ?
> Znamena to ze budu horko tezko davat dohromady HTPC?

Ale ne, na to stačí DVB-T set top box s USB slotem. Připojíte k tomu
mass storage drive, tj. buď běžnou USB flashku nebo i harddisk v USB
rámečku, umí to přehrát jak MP3, tak DivX a dokonce i nahrávat (já mám
nějakej Evolve, ale není zdaleka jedinej). Cena kolem 1000 Kč.

> Na cem prehravate DivX pokud nechcete tahat notebook do postele ?
> Moderni gadgety z ElectroWorldru to umi prehrat tyto ryze PC formaty  ?
> Co je vlastne dneska moderni ekvivalent VHS videorekorderu ?

Na všecky tři otázky už jsem vlastně odpověděl. Pokud se chcete
praštit přes kapsu, jsou i nějaký DVD rekordéry s cenou do 10 000.

> Co je vlastne moderni ekvivalent takove te male veze s radiem CD a kazetakem?

Malá věž s rádiem, CD, USB slotem a přehráváním MP3 ;) Případně se
slotem na SD kartu nebo i DVD mechanikou.

Pavel Kadečka.