Problem s LCD 16x2

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Únor 7 08:49:12 CET 2010

Zatim jsem neuchodil akorat jeden 20x4, ktery jsem puvodne koupil do DDS
za tezke penize (modry s bilymi znaky) uz si ted nepamatuji od koho, ale
mam podezreni, ze byl v kremikovem nebi uz z kramu.

Kdyz nechodil v DDS tak jsem ho zkousel i ve svych zarizeni a take nic.
Tak tady uz nekolik let lezi v krabicce.

Oznaceni je Winstar WH2004A-TML-JT.

--
S pozdravem
Radek Vicek