[OT]: hezke cteni

Snehulak snehulak@gmail.com
Neděle Únor 7 07:27:13 CET 2010

Zkus Miroslava Žambocha je to neco na zpusob kulhanka a taky ceske .
Jinak toho sci fi je i zahranicniho spousta dobryho uz jenom Harry
Harison a jeho planety smrti ted za posledni dobu me zaujala Enderova
hra od Orson Scot Card ta je perfektni . Ma to vic dilu se sestupnou
kvalitou .Od Neffa treba jeste Tma. Je toho kupa mit tak na to cas :)
Ale od te doby co jsem si poridil ctectu knizek se to vyrazne zlepsilo
muzu ji tahat sebou vsude . Mozna za zminku stoji jeste John Wydham
Den trifidu nebo Ray Bradbury a jeho povidky...

snehulak