Vaha vzduchu

Halen halen@seznam.cz
Sobota Únor 6 23:22:43 CET 2010

No ona není úplně rozebraná. Lze rozebrat ještě podstatně více. Uvnitř
je platinový senzor a pak zalitý řídící čip. Senzor je pod zalepenou
plastovou destičkou na zůženém konci (je tam vidět otvor na druhé straně
než je zelený okroužek. ) To co je na fotce vidět je pravděpodobně
nějaká dioda, teplotní čidlo nebo kdoví co.. Bohužel tento typ váhy
vzduchu nelze opravit. Pouze vyměnit za nový. Doporučuji pouze originál
BOSCH. Zkušenosti s neoriginálními váhami jsou špatné..

Honza