OT: Moderni ekvivalenty domaci elektroniky

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Únor 6 17:43:33 CET 2010

 6.2.2010, 17:30:37

Hm, s MP3 uz vam ten vlak ujizdi taky. Dneska spise nejaky lossless,
treba FLAC.
Vi-di-jou neresim, to malo co mne zajima skouknu na PC. Ale resim
muziku. V soucastne dobe jsem ve stavu klasika zesilovac + bedny a k
tomu hledam vhodny zdroj signalu. Neco komercne dostupneho, s dobrym
zvukem, malou spotrebou, a rozumne velkym displejem.
Docela jsem si brousil zuby na iRiver P7
http://www.mall.cz/pametove-mp3-mp4-prehravace-16-gb/iriver-p7-16gb-silver
, ale tahle recenze
http://www.pocketables.net/2009/04/review-iriver-p7.html
mne ponekud ochladila.
Takze momentalne spise premyslim nad nejakym SMARTQ, treba timto
Nevlastnite jej nahodou nekdo ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz