OT: Moderni ekvivalenty domaci elektroniky

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Sobota Únor 6 17:03:32 CET 2010

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
tel: 608 562 499
ICQ: 104722051

  Pane Bože, letos jsi mi vzal mého oblíbeného zpěváka Michaela Jacksona,
oblíbeného herce Patricka Swayzeho, ale i oblíbeného spisovatele
Miloslava Švandrlíka...
Už jsem se ti zmínil, že moji oblíbení politici jsou David Rath a Jiří
Paroubek??

> ponekud ujel vlak !
>
> Jak se to dneska dela s domaci elektronikou kdyz mate (skoro uplne)
> vsechno v techto 2 formatech ?
> Znamena to ze budu horko tezko davat dohromady HTPC?
> Na cem prehravate DivX pokud nechcete tahat notebook do postele ?

Nechci polemnizovat o znacce ale vyresil bych to asi timto. Je tim
splachla i ta digitalizace, protoze ma DVB-T tuner

http://www.barbone.cz/index.asp?stiid=83838&strsort=&str=0&tit=Samsung%20DVD%20rekord%E9r%20s%20HDD%20DVD-SH893%20160%20GB%20DVB-T%20USB%20HDMI

> Co je vlastne dneska moderni ekvivalent VHS videorekorderu ?
> Co je vlastne moderni ekvivalent takove te male veze s radiem CD a
> kazetakem ?

Mno mikroveze jsou ,ale bojim se ze s kazetakem jiz bude problem
.

no tak i to se jeste da koupit

http://www.barbone.cz/index.asp?stiid=87453&strsort=ZU311T&str=0&tit=GRUNDIG%20Mikrosystem%20UMS%204700%20SPCD%20black%20Kazeta%2065W%20Ultra%20Bass%20system%20tuner%20s%20RDS