OT: Moderni ekvivalenty domaci elektroniky

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Sobota Únor 6 16:53:43 CET 2010

Stav me domaci elektroniky "pro normalni lidi" je tristni :
prakticky mi doma finguje jen analogova televize, kterou brzy umrtvi
digitalizace. Mam jeden nefunkcni VHS videorekorder a jednu starickou
Hifi-vez (kazetak i CD se na ni pokazily kolem 2003), takze si poustim VKV
na Yaesu VR 500 (komunikacni prijimac) a vsechno ostatni na notebooku.

Mam jen dva formaty ve kterych mam AV obsah DivX a MP3 a ted jsem se
rozhoduju zaradit se zpatky mezi civilizovane lidi - jenomze mezitim mi
ponekud ujel vlak !

Jak se to dneska dela s domaci elektronikou kdyz mate (skoro uplne) vsechno
v techto 2 formatech ?
Znamena to ze budu horko tezko davat dohromady HTPC?
Na cem prehravate DivX pokud nechcete tahat notebook do postele ?
Moderni gadgety z ElectroWorldru to umi prehrat tyto ryze PC formaty  ?
Co je vlastne dneska moderni ekvivalent VHS videorekorderu ?
Co je vlastne moderni ekvivalent takove te male veze s radiem CD a kazetakem
?

ZA blbe otazky se omlouva a zdravi

Petr Kubac