LDO stabilizator 10-48V

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Únor 6 14:53:16 CET 2010

No ano, na domacu vyrobu to povedzme je problem. Ale ak si to uz chcete robit siloumocou doma, tak si na to priletujte stvorku srob a prevrtajte plosak ;-))) (zartujem)

Ta domaca vyroba to ani netusim ako vzniklo, pochybujem ze to nejako suvisi s povodnym dotazom; a tiez netusim, ako sa to da vydedukovat z predmetu vlakna. Naschval som dole nechal aj Vasu poznamku, na ktoru som povodne reagoval.

wek