Vaha vzduchu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Únor 6 14:17:02 CET 2010

S tou zaměnitelností bych to až tak dobře neviděl. Já jsem na VW 2.0i měnil
a s jinou váhou přímo pro tento motor to fungovalo dost divně. Váha byla v
pořádku, ale prostě jiný typ.
Takže jednoznačně doporučuju nešpekulovat a dat tam váhu, která tam opravdu
patří, nejlépe přímo podle PN, co je na ní.
No a jinak to taky může být turbo nebo podtlaková hadice k turbu, KO
vzduchový filtr a mnoho dalšího. No a naprostým základem je zjistit, jestli
něco přímo nepíše diagnostika, kabel se dá na eBay koupit za 250Kč.