Vaha vzduchu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 6 13:36:13 CET 2010

Tady jsem jednu rozebranou vyfotil (spis tedy naskenoval).

http://www.cncnet.info/galery/2010-02-06%20Vaha%20vzduchu%20Bosch/image0.jpg

Ten dratek je nahore schovany v tom tmavem ctverecku - je tam udelany
takovy meandr aby to tudy spravne protahovalo.

Vaha se vetsinou znici/zaspini v mokamziku kdy menite filtr vzduchu a
napada tam z nej bordel.

--
S pozdravem
Radek Vicek