Vaha vzduchu

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Únor 6 13:17:55 CET 2010

Chybejici vykon u nafty, vetsinou je skutecne prvni volbou, pri hledani zavady, vaha vzduchu.
Divim se tomu servisu, melo by to jit detekovat na diagnostice, presneji dynamycke diagnostice za jizdy nebo na valcich.

K cisteni, asi to nema cenu moc resit bez te vahy v ruce, pokud je meric evidentne zasraty tak to jde zkusit, ale vaha je za filtrem a zpravidla na nem neni nic videt. Me to nepomohlo, ale nadeje umira posledni.
Nelepe sehnat auto se stejnym motorem a vahu si pujcit, zpravidla to jsou tri srouby a 5 minut na prehozeni.
Vahy jsou dost univerzalni vec a co jsem videl tak, skodovacka jde prihnout i do BMW (musi se z puvodni prehodit cosi co je asi cidlo teploty nasavaneho vzduchu).

Tom

>Dik, tusil jsem to. Nejde o moje auto, ja bych to kuchnul hned a kdyby to
neslo, koupim za cca ty 2k nove. Je to znamy a chce poradit. To je tezky.
Pry s tim byl ve "znackovym" servisu, vyplaznul 450 kc a nic mu neporadili.
Spatne mu to tahne. Motor 66 kW 1,9 TDI. Co jinyho u dieselu? Nevim, diesel
nemam. Nasel jsem nejake info o cisteni, ale vysledek nejisty:
http://www.alfa156.cz/technika/vaha-vzduchu-cisteni
AZE