LDO stabilizator 10-48V

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Únor 6 10:30:47 CET 2010

Zkrat poznam i bez mikroskopu a RTG , ucelem nakupu te optiky je lepe videt pri osazovani a zabranit temto chybam.
Mel sjem moznost si vyzkouset osazovani pod stereo mikroskopem a je to fakt o rad lepsi, zvlaste u IC s mraky vyvodu nebo teto pidi drobotiny.
RTG teoreticky i mam, ale nikdy jsem ho mepouzil, kdo by se vyvolaval s filmem :-)

Tom

> Původní zpráva ze dne 5.2.2010 od Tomáš Tomáš:

> Nevim jak Pavlovi , ale me mezi bocnimi vyvody a stredovou zemni
> plochou, ne ze by porad, ale jiz se mi to parkrat stalo. Vzdycky si
> pak rikam, ze si musim poridit na osazovani nejaky ten
> stereoskopicky mikroskop, ale pak je mi zase lito utratit cca 500$
> :-)

Tak tam dáváš moc pasty, jinak by se to přece nestalo. Uber. Jinak
mikroskop je ti na dvě věci, když máš zkrat pod pouzdrem. To spíš
potřebuješ rentgen :-)

Petr Zahradník, počítačový expert