LDO stabilizator 10-48V

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Únor 6 10:02:19 CET 2010

No, ono to praveze nema byt len tak 30um medi 4x4 mm, ale ma byt viami vyvedene dole a tam podla potreby bud velka zemna plocha, alebo pricapeny velky chladic. Ono je to zase o rad menej tepla.

A zase ti vyrobcovia az taki sprosti nie su.

Aj ked predpokladam, ze mierite smerom k spinanemu zdroji. Alebo k TO3? ;-)

wek