Objednavka Farnell?

Pavel hw@itherm.cz
Sobota Únor 6 00:04:44 CET 2010

Ja jsem taky s Farnellem spokojeny

zbozi priveze UPS za 5 Euro, platim kartou.

Pokud zbozi neni skladem prijde ve vic balicich, ale postovne se uz neplati.
(temer jako dealextreme, balicek s dovozem az do domu a uvnitr 10 SOT25
soucastek za 5 korun)

Dodani toho co je skladem okamzite.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 05, 2010 11:05 PM
Subject: Re: Objednavka Farnell?

> 1. Neprijima Farnell platby pres PayPal, mam sice kreditku, ale
> znate to, porad nekomu kradou data o kreditkach,tak je na internetu
> nerad pouzivam.

Mně po první objednávce udělali jakýsi účet, takže platím dodatečně.
Jak to funguje nevím, na fakturační adrese sedí profesionální účetní a
podle toho, že mi neodmítají posílat další dodávky soudím, že s
placením není problém :-)

> 2. Na kolik tak vyjde postovne, nic tezkeho, rekneme 20ks SO16?

Zrovna dneska mi přišla obálka, zboží 28 EUR, poštovné 5 EUR a
přivezla mi to UPS až domů.

> 3. Jake jsou rychlosti dodani, kdyz uvadi skladem?

Objednával jsem to včera.

> Dekuji
> Pavel

Aleš Procháska