Regulator a zdroj, dve zahady

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Únor 5 16:09:10 CET 2010

Hezke odpoledne,

     no dala jsem tam jiny triak a uz to reguluje velmi dobre :-) Jen
okolo toho minima, nez se bezec potenciometru vybehne z drahy, tak to
trosku blika, jinak ne. S puvodnim triakem to blikalo pri jakemkoli
vykonu. Takze zahada objasnena (jen nevim co ji zpusobuje) a az pojedu
do Prahy, privezu nejake triaky, tedka jsem tam totiz dala KT728 coz je
ponekud vetsi triak nez by mel byt :-)

					Saša K. Svobodová