Re: Ethernet po dvou (telefonních) drátech

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 5 13:53:47 CET 2010

Jak by síťovka mohla fungovat po dvou drátech, když normálně potřebuje
čtyři, to si neumim představit. Jo něco jinýho je použít telefonní
kabel 4-drát místo obvyklýho UTP kabelu. Případně by šla zkusit
dvojlinka místo koaxu - ale to byste si musel sehnat ty starý 10Mbit
síťovky.

P.K.