Re: Ethernet po dvou (telefonních) drátech

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 5 13:36:21 CET 2010

2010/2/5 Ondrej <leguanolog@seznam.cz>:
> Potřeboval bych spojit dva body pomocí Ethernetu, ale WiFi se tam nehodí
> (bezpečnost a navíc je to přes železo ve stropě). Oba body jsou ale spojeny
> klasickým telefonním kabelem.
>
> Kdysi jsem zaslechl něco o vedení Ethernetu takhle po starých telefonních
> kabelech (ostatně co jiného je ADSL), ale moc se v sítích neorientuji a ani
> nevyznám. Nejde mi ani tak o velkou rychlost, ale spíše o odezvu, protože na
> druhém konci bude VoIP telefon (a také o rozumnou cenu). Našel jsem na
> internetu sice pár výrobků, ale spíše by mě zajímaly zkušenosti a také
> [...]

Něco mají u Papoucha:

http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0479

Jinak si myslim, že ethernet po dvoudrátu funguje na podobnym principu
jako ethernet po 230V rozvodech (což by nakonec byla taky možnost),
zkuste zapátrat tímhle směrem.

P.K.