"Ufoni" na ham bandu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Únor 5 09:26:41 CET 2010

Tenhle ma upravenou vojenskou vysilacku na sideband a vysila na 80m na
3626kHz.

http://www.pa3ect.eu/Add%20LSB%20PRC-319%20eng.html

Co se tyka sily signalu - zalezi kdo za kolik ho ma - pokud ho mate
stejne silne jako ty holandani tak by se nabizelo ze vysila bud odnekud
ze skandinavie nebo naopak nekde z pobrezi afriky a nebo jizni Evropy.
Chtelo by to aby aspon tri ruzny lidi dali nejake soumeritelne reporty.
Pak si slo urcit kde to zhruba muze byt.

Podobne se chytal mistni skodic na CB pasmu (doslo pri tom k poruseni
domovni svobody ;-D )

Radek Vicek