"Ufoni" na ham bandu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Únor 5 08:07:05 CET 2010

> A je to jeden signal? (Z jednoho zdroje?)

Zdravím,
  to právě nevím jistě. Jak jsem psal včera v tom dlouhém příspěvku, mohly by
to být 2 zdroje, které spolu komunikují. Bohužel moje anténa je jen
nenastavitelný kus drátu hozený přes ulici, ale kdo má směrovku, mohl by
rotací určit, zda se nemění poměr těch dvou signálů a dle toho určit, zda se
jedná o jeden nebo o dva (pokud nevysílají oba dva ze stejného místa, což mi
moc smyslu nedává, nebo oba dva spolu s posluchačem neleží v přímce, což mi
zase přijde nepravděpodobné...
  Pavel