OT - lak na dřevo

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Čtvrtek Únor 4 20:53:59 CET 2010

Děkuji za vyčerpávající odpověď. Pracnost a broušení mi nevadí, ale
nechci mít v dílně více plechovek než nástrojů.

  Závěr si tedy beru takový, že z hobby postupů jsem se dopracoval k
tomu nejlepšímu běžně dostupnému a pokud chci pokročit dále, musím si
vedle truhlárny pořídit ještě laborku na povrchové úpravy :-)

Díky všem za inspiraci.

JN