Zpruhlednujici sprej

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Čtvrtek Únor 4 18:59:27 CET 2010

Některé poučky je třeba si denně před spaním 50x opakovat notabene když
to úředníci výrobcům tak ulehčujou :-) Ta látka je -+ petrolej ovšem
nevím, kde bych takový voňavý petrolej sháněl. Zkusím odlít trochu
silikonového oleje ze sudu, používá se jako separátor, ale takto ho
použít mně nenapadlo.
Dík za rady.
S pozdravem,
		Miloš Dašek