"Ufoni" na ham bandu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Únor 4 18:25:12 CET 2010

> Zdravím,
>   tak je to tam zase. Je to ovšem podstatně slabší a maskuje mi to nějaký Ital,
> kterého tu mám S9+30, zatímco tohle je tak S5. Taky bych řekl, že to má jiný
> rytmus vysílání, jakoby pomalejší. Možná je to ale tím, že toho slyším méně a
> některé sekvence mi úplně unikají.
>   Na tom webovém rádiu je to dnes ještě výrazně slabší než u mne doma, kdybych
> nevěděl, že to tam má být, tak to tam neuslyším. To by svědčilo o tom, že to
> jde z východu...
>   Zdraví Pavel.

Zdravím,
  dnes to zase jede. websdr.utwente.nl to má za 9+10 dB. Dnes to opravdu
připomíná přímý přenos z ostřelování Space Invaders na ZX Spectru :-).
  Ale fakt se mi nezdá, že by to byl "jen" nějaký škodič. Ale na druhou stranu
mi zase nepřijde, že by tam byla nějaká užitečná informace...

Zdraví Pavel